23 października 2008

Zostań OBSERWATOREM mojego Bloga


Mam wielką przyjemność zaproponować Tobie skorzystanie z funkcji: "obserwator mojego bloga". Jeśli chcesz, aby każda zmiana i aktualizacja na tym blogu nie uszła Twojej uwadze to mozesz skorzystać z tej funkcji umieszczonej po prawej stronie wiadomości, na górze. Przebieg zapisu jest bardzo prosty. Możesz występować tu jako oficjalna Osoba lub możesz pozostać Osobą Anonimową!


Będzie mi bardzo miło, jeśli skorzystasz z mojego zaproszenia :))

1 komentarz:

o. Arek OFM pisze...

Pax et Bonum!
Interesujący blog! Będę się starał tu zaglądać. Dzięki za odwiedziny u mnie.
Co do tego linku - myślałem o utworzeniu takiego pola blogów odwiedzanych przeze mnie, a także o wprowadzeniu kilku innych zmian w moim blogu, ale na razie mam za mało czasu. Więc cierpliwości!
Pozdrawiam i życzę owocnej pracy duszpasterskiej, także "on-line".
Z Bogiem!